Klachtenprocedure
Het LaserCentrum wil de best mogelijke huidzorg aanbieden, maar desondanks kunnen er in de praktijk zaken misgaan. Heeft u een klacht? Dan kunt u per e-mail info@lasercentrumdermatologie.nl of telefonisch 013-221 5211 contact met ons opnemen. Er zal een afspraak met u gemaakt worden zodat u de mogelijkheid heeft uw ongenoegen kenbaar te maken. Uw klacht zal zorgvuldig behandeld worden waarbij we streven naar een goede oplossing.
Het kan zijn dat het gesprek niet de gewenste uitkomst heeft. Dan kunt u over gaan tot de klachtenprocedure. Het LaserCentrum Dermatologie is aangesloten bij de Klachten en geschillenregeling van het Klachtenloket Paramedici. U kunt via de website van het Klachtenloket Paramedici (https://secure.kwaliteitsregisterparamedici.nl/klp/default.aspx) meer informatie vinden en het betreffende formulier invullen. Er is een onafhankelijke klachtenfunctionaris die u kan ondersteunen en helpt zoeken naar een oplossing.
Voor meer uitleg of informatie kunt u contact opnemen met het Klachtenloket Paramedici
Email: info@klachtenloketparamedici.nl
Telefoonnummer: 030 310 09 29
Wanneer de klacht toch niet naar behoeven is afgehandeld kunt u terecht bij de geschillencommissie onder leiding van een onafhankelijke voorzitter. De uitspraak van de geschillencommissie is bindend. Via de website van het Klachtenloket Paramedici kunt u uw geschil indienen.
U staat ook vrij om geen gebruik te maken van deze regeling en een ander juridische weg te volgen.
Tot slot kunt u hier het Reglement Klachtafhandeling Paramedici en het Reglement Geschillencommissie Paramedici vinden.
Reglement Klachtafhandeling Paramedici
Reglement Geschillencommissie Paramedici